Річний звіт керівника

З В І Т

директора комунального закладу

«Новопокровський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)» Новопокровської селищної ради

Чугуївського району  Харківської області

Головач Марини Юріївни

перед педагогічним колективом та громадськістю

2023 – 2024 навчальний рік

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

 

Мета:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

 

Завдання звітування:

1.Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

  1. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

 

І. Стан і розвиток мережі закладу:

Новопокровський ЗДО розпочав функціонування у 1990 році, знаходиться за адресою: смт. Новопокровка, 63523 вул. В.Весіча,13. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем. Діти в закладі дошкільної освіти  перебувають за 10,5 годинним режимом роботи груп. В поточному році заклад працював дистанційно.

Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

– музична  зала;

– кабінет  психолога;

– методичний кабінет та медичний блок;

– прогулянкові майданчики для кожної вікової групи.

За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 105 місць для дітей з 1.5 до 6 (7)років. Групи комплектувались переважно у травні – серпні на підставі поданих заяв до закладу.

У 2023-2024 навчальному році укомплектовано 6 вікових груп з україномовним режимом навчання.

У цьому році заклад відвідувало 126 дітей з них:

– раннього віку – 20 дітей,

– дошкільного віку – 64 дитини,

– випущено до школи – 42 дітей

За звітний період прийнято нових 42 дітей.

 

ІІ. Кадрове забезпечення:

Кількість педагогічних працівників – 14 чол.

Освітній рівень педагогів: вища освіта – 7 осіб – 50%, середня спеціальна – 6 осіб – 43 %, вища не за фахом – 4 осіб– 29 %.

Кваліфікаційний рівень педагогів:

Спеціаліст вищої категорії – 3 чол. спеціаліст – 11, звання «вихователь – методист» – 4, спеціаліст ІІ категорії – 1. Хочеться зазначити, що в цьому році змінилася динаміка омолодження педагогічного колективу. Педагогів з 20 – ти річним стажем – 43%, 10-20 років – 27% педагогів, 5-10 років – 14% педагогів, до 5 років – 14% педагогів. В ЗДО працює 25  співробітників, 14 з них педагогічні працівники, 11 осіб – обслуговуючий та технічний персонал .

 

ІІІ. Заходи щодо забезпечення нормальних умов роботи закладу освіти:

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

Освітній процес у Новопокровському ЗДО керується нормативними  документами:

  • Закона України «Про освіту»;
  • Закон України «Про дошкільну освіту»;
  • Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція, від 2021 року);
  • Наказ Міністерства  освіти і науки України, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров`я України від 26.02.2013 №202/165 “Про  затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах”;
  • Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (зі змінами);
  • Наказ МОНУкраїни  від 20.04.15  № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;
  • Наказ МОН України від 09.09.2022  № 805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників» (зі змінами)
  • Наказ Державної служби якості освіти України від 30 листопада 2020 р. № 01-11/71 «Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»,
  • Постанова Кабінету Міністрів України “Положення про  заклад дошкільної освіти” від 27.01.2021 №86
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021  №305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами);
  • Постанова  Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».

Також листи МОН України:

  • Лист МОН від 20.06.2023 № 1/8820-23 ”Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів”;
  • Лист МОН України від 13.11.2018 №1/9-691 “Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”;
  • Лист МОН від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»,
  • Лист МОН України від 22.06.2022 № 1/6894-22 «Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період»;
  • Лист МОН України від 20.10.2016 № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»,
  • Лист МОН України від 10.06.2022 № 1/6267-22 “Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України”
  • Лист МОН України від 07.07.2021 № 1/9-344  «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»,
  • Лист МОН України від 14.02.2019 № 1/11-1491 «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти»;
  • Лист МОН України від 09.12.2019 № 1/9-750 «Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти»;
  • Лист МОН України від 12.12.2019 № 1/9-765 «Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти»;
  • Лист МОН від 16.03.21 року № 1/9-148 «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»;
  • Лист МОН № 1/11743 від 06.10.22 року «Про забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3»;
  • Лист МОН № 1/15511-22 від 20.12.22 року «Методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»
  • Методичні рекомендації “Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу” від 16.08.2010. №1/9-563;
  • Інструктивно-методичні рекомендації “Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах” від 02.09.2016 №1/9-456.

 

«Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 н. р».Лист МОН № 1/12702-23 від 24.08.23 року,

Лист МОН № 1/12492-23 від 21.08.23 року «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти в 2023/2024 навчальному році»,

«Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році»

Лист МОН № 1/12490-23 від 21.08.23 року

Лист МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»

Питання організаційних аспектів діяльності ЗДО в умовах воєнного стану регулюються:

  • Закон України від 15.03.2022 № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (зі змінами);
  • Листа МОН України від 02.04.2022 №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні»;
  • Листа МОН України від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про зарахування до ЗДО дітей із числа внутрішньо переміщених осіб»;
  • Листа МОН України від 22.06.2022 № 1/6887-22 «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників»
  • Лист МОН № 1/12392-22 від 21.10.22 року «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні»;
  • Лист МОН № 1/12502-22 від 24.10.22 року «Щодо відрахування дітей із закладів дошкільної освіти в умовах війни»

А також положеннями статуту комунального закладу «Новопокровський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)» Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області та інших чинних нормативно-правових документів в сфері освіти.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Вжиті директором заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку. Згідно з річним планом роботи ЗДО педагогами проведено обстеження мікрорайону на наявність 5-ти річних дітей, неохоплених дошкільною освітою. В закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку даного мікрорайону. Розроблені заходи залучення цих дітей до дистанційного навчання.

 

ІV. Робота з педкадрами:

Вжиті директором заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у освітній процес. Діяльність закладу відбувається у сформованому збагаченому освітньому середовищі, яке забезпечує оптимальне функціонування усіх підсистем закладу, відповідає принципам відкритості, мобільності і модернізації забезпечення навчання та виховання. Кожен структурний елемент несе певну педагогічну, психологічну, соціальну функцію. До складу органів самоуправління закладу дошкільної освіти входять:

  • Рада ЗДО,
  • Батьківські комітети груп,
  • Профспілковий комітет,
  • Педагогічна рада,
  • Загальні збори батьків та членів трудового колективу,
  • Комісія з ОП та ТБ,
  • Пожежно-технічна комісія.

Управлінські рішення та дії директора ЗДО у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань.

З метою підвищення якості виховання і освіти у закладі дошкільної освіти, реалізації стратегії розвитку закладу колектив вважає своєю головною методичною метою продовжувати працювати над створенням умов для самореалізації кожної дитини та педагога відповідно до змісту Базового компоненту дошкільної освіти та чинних програм розвитку дошкільника.

Робота методичної служби в ЗДО у 2023/2024 н.р. була спрямована на продовження працювати над створенням умов для отримання дітьми дошкільної освіти, забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи та реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтеграції педагогічного процесу в закладі дошкільної освіти.

В практику впроваджувалися наукові розробки і досвід науковців в межах впровадження програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

З 24 лютого 2022 року, з початком військових дій на Україні, адміністрація закладу та вихователі активно використовують соціальні мережі для спілкування з батьками вихованців.

Підвищити ефективність комунікації учасників освітнього процесу дають змогу:

  • завдання й рекомендації для батьків щодо роботи з дітьми відповідно до їхнього віку, розміщені на сайті ЗДО та на сторінці закладу на Фейсбуці;
  • групи в месенджері Viber з батьками, вихователями, практичним психологам тощо;
  • електронні платформи GoogleMeet, Zoom, Google Classroom тощо.

У 2023-2024 навчальному році колектив спрямовував свою діяльність на розв’язання наступних завдань:

– Продовжити роботу над підвищенням мотивації педагогів  до формування успішної соціалізації дитини, розвитку в неї соціальних потреб, формування соціальних вмінь та навичок.

– Розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками  національно – патріотичного виховання.

– Спрямувати роботу ЗДО на зміцнення, збереження фізичного та психічного здоров’я дітей раннього та дошкільного віку, шляхом виховання навичок здорового способу життя та ціннісного ставлення до власного здоров’я.

– Розвивати творчі здібності дітей дошкільного віку за допомогою нетрадиційних технік малювання.

– Націлити діяльність педагогів на формування у дітей моделі поведінки та звички, що відповідають сталому розвитку в системі екологічного виховання. Сприяти набуттю дитиною первинних компетенцій ресурсозбереження та ресурсозберігаючої поведінки.

Всі завдання не було виконано, потребує особливої уваги та вдосконалення роботи зміцнення, збереження фізичного та психічного здоров’я дітей раннього та дошкільного віку.

З метою реалізації головних завдань адміністрацією закладу дошкільної освіти був переглянутий рівень професійної майстерності педагогів і сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні мети.

Протягом навчального року атестувалась асистент вихователя Должикова Н.Ф., визнали такою, що відповідає займаній посаді, встановили 11 тарифний розряд.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на  виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме: засідання педагогічної ради: «Підсумки та аналіз діяльності ЗДО протягом 2022-2023 н.р. та літнього періоду 2023 р. Завдання, перспективи та пріоритетні напрямки роботи ЗДО на 2023-2024 н.р», «Виховання свідомого громадянина з почуттям патріотизму та поваги до суспільно-державних цінностей. Правове виховання дошкільників», «Затвердження документацвї з планування роботи в Новопокровському ЗДО», «Організація освітнього процесу у нових умовах», «Аналіз стану освітньо-виховної роботи з дітьми за 2023/2024 навчальний рік».

У термінах згідно з планом роботи ЗДО на 2023/2024 н.р. було проведено різноманітні колективні та індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними кадрами.

Регулярно вихователями проводилися робота з батьками з попередження дитячого травматизму. «Тижні безпеки дитини», заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: «Пожежна безпека», «Один вдома», «Ростемо кмітливими», «ОБЖД». В рамках реалізації методичної теми були проведені консультації для педагогів та батьків, відкриті покази та взаємовідвідування занять, конкурси, виставки родинних та  дитячих робіт.

Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками продовжували працювати над оновленням та поповненням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості, прояву самостійності, реалізації своїх задумів і бажань, формування ігрової культури дітей.

Працівниками закладу  проводиться  робота з дітьми селища. Проведено облік дітей від 0 до 6 років, які мешкають у селищі, на  підставі  списків складено  перспективну мережу  на 2023-2024 н.р.

Складено та оформлено в електронному варіанті персоніфікований список, розподілений за роками народження, який  щорічно оновлюється та доповнюється.

Своєчасно та систематично доводиться  інформація до мешканців селища з питань режиму роботи закладу та його функцій, організації роботи у вікових групах.

Заклад дошкільної освіти забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей.  Постійно оновлюється база даних дітей та надається інформація до відділу освіти. Дана інформація доводиться своєчасно та у повній мірі під час виробничих  нарад, батьківських зборів, на засіданнях батьківського комітету, бесідах та консультаціях до відома батьків і педагогів. Фінансово-матеріальне зміцнення відбулося за рахунок бюджетних коштів та позабюджетних благодійних внесків юридичних та фізичних осіб.

Методична робота має надавати працівникам закладу дошкільної освіти дієву допомогу з питань організації освітнього процесу в закладі, використовуючи   різноманітні форми методичної роботи з педагогічними кадрами (конференції,  семінари, семінари-практикуми, методичні об’єднання, тренінги, ділові ігри, конкурси, виставки, консультації, школи передового досвіду тощо).

Рекомендовано перейти на рівень довіри, взаєморозуміння, співробітництва з метою вивчення реального стану освітньої роботи й надання  своєчасної компетентної допомоги педагогічним колективам, підвищення фахової компетентності та професійної майстерності педагогів. Слід посилити роль педагогічної ради як колегіального органу управління, виносити на її розгляд та обговорення важливі питання матеріально-технічного, програмно-методичного, навчально-дидактичного, ігрового забезпечення освітнього процесу, його технологічності (оптимізації планування, системності й варіативності організації і змістового наповнення освітнього процесу, змін в організації дитячої життєдіяльності, запровадження тестових і діагностичних методик вивчення стану розвитку вихованців та ін.), організації дослідно-експериментальної роботи на базі дошкільного закладу тощо. Потребує оптимізації й співпраця дошкільного закладу в управлінських питаннях із батьківськими комітетами, громадськими організаціями.

Ефективним засобом активізації творчого потенціалу педагогів, стимулом до їхнього професійного саморозвитку й самоосвіти, а відтак і оновлення системи форм методичної роботи з кадрами має стати залучення вихователів, музичних керівників, психолога до оволодіння технологіями психолого-педагогічного проектування, організації освітньої роботи з дітьми на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного, інтегрованого підходів і налагодження тісної взаємодії між дітьми, педагогами і батьками.

Упродовж всього навчального року активізувалась робота над підтриманням іміджу ЗДО: оновлено сайт закладу дошкільної освіти. На сайті постійно висвітлювались актуальні проблеми освітнього процесу, безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку.

Окрім самоосвіти в закладі використовувались й інші форми підвищення науково-теоретичного рівня педагогів: вивчення прогресивного педагогічного досвіду з актуальних проблем дошкільної освіти засобами Інтернет-ресурсів.

Педагоги за власним вибором працюють над певною методичною роботою. Теми для поглибленої роботи, обрані педагогами, є актуальними і сприяють забезпеченню якісно нових підходів до розвитку, навчання і виховання дитини дошкільного віку. Але поряд з досягненнями  в методичній роботі необхідно продовжувати працювати над створенням предметно-просторового середовища, яке не відповідає багатофункціональності, варіативності для забезпечення якості дошкільної освіти та вдосконаленням роботи з охорони життя, фізичного розвитку дошкільника.

Аналіз роботи ЗДО за навчальний рік показав, що для реалізації поставлених завдань були об´єднані зусилля педагогічного колективу та адміністрації. Вдало підібрані форми методичної роботи з кадрами позитивно вплинули на організацію дистанційного навчання. Роботу педагогічного колективу за минулий навчальний рік оцінено як задовільну.

Водночас, як зазначалось в аналізі, є проблеми, які надзвичайно актуальні на сучасному етапі освітньої діяльності, а тому потребують вирішення у новому навчальному році:

Виходячи з недоліків роботи, зазначених вище, у наступному навчальному році слід спрямувати діяльність усіх служб ЗДО на удосконалення роботи з різних аспектів життєдіяльності закладу, а саме:

  1. Прищеплення дошкільникам шановливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українського народу, любові до сім’ї, рідного міста, Батьківщини.
  2. Продовжити запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій.
  3. Здійснювати роботу щодо створення безпечного освітнього простору, забезпечення особистої безпеки усіх учасників освітнього процесу.
  4. Продовжувати створювати умови для виховання патріотично свідомого дошкільника з високими морально-духовними якостями засобамнаціонально-патріотичного виховання.
  5. Забезпечити належні умови для розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
  6. Забезпечити наступність між дошкільною та початковою ланками освіти.
  7. Спонукати педагогів до творчої ініціативи в пошуках нових форм і методів професійної діяльності для надання якісних освітніх послуг.
  8. Модернізувати матеріально-технічну базу ЗДО, сприяти у створенні сучасного освітнього простору із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій.
  9. Удосконалювати механізм моніторингу якості освітнього процесу.
  10. Забезпечувати тісну взаємодію з родинами вихованців, через урізноманітнення форм спільної діяльності.

Рекомендовано перейти на рівень довіри, взаєморозуміння, співробітництва з метою вивчення реального стану освітньої роботи й надання  своєчасної компетентної допомоги педагогічним колективам, підвищення фахової компетентності та професійної майстерності педагогів. Слід посилити роль педагогічної ради як колегіального органу управління, виносити на її розгляд та обговорення важливі питання матеріально-технічного, програмно-методичного, навчально-дидактичного, ігрового забезпечення освітнього процесу, його технологічності (оптимізації планування, системності й варіативності організації і змістового наповнення освітнього процесу та ін.). Потребує оптимізації й співпраця дошкільного закладу в управлінських питаннях із батьківськими комітетами, громадськими організаціями.

Ефективним засобом активізації творчого потенціалу педагогів, стимулом до їхнього професійного саморозвитку й самоосвіти, а відтак і оновлення системи форм методичної роботи з кадрами має стати залучення вихователів, психолога до оволодіння технологіями психолого-педагогічного проектування, організації освітньої роботи з дітьми на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного, інтегрованого підходів і налагодження тісної взаємодії між дітьми, педагогами і батьками.

 

V.Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників.

Заклад дошкільної освіти забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей.  Постійно  оновлюється база даних дітей та надається інформація до відділу освіти. Дана інформація доводиться своєчасно та у повній мірі під час виробничих  нарад, батьківських зборів, на засіданнях батьківського комітету, бесідах та консультаціях до відома батьків і педагогів. Фінансово-матеріальне зміцнення відбулося за рахунок бюджетних коштів та позабюджетних благодійних внесків юридичних та фізичних осіб.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Згідно ст.23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей.

Регулярно вихователями проводяться бесіди з батьками з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться « Тижні безпеки дитини», заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: « Пожежна безпека», «Один вдома», «Ростемо кмітливими», «ОБЖД» і т.і.

 

VІ Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування вихованців і працівників

 

Одним з пріоритетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу.

Медичне обслуговування дітей  закладу дошкільної освіти здійснюється органом охорони здоров’я на безоплатній основі (КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новопокровської громади).

Медична сестра закладу при очному навчанні здійснює профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.

Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення – згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».

Особовий склад працівників становить 25 осіб.

 

VІ.Виконання Закону України «Про звернення громадян»

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 (зі змінами) в закладі  дошкільної освіти проведено ряд заходів, а саме: заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, установлена скриня для питань та пропозицій громадян, оформлений інформативний куточок щодо порядку звернення громадян. За минулий 2023-2024 навчальний рік кількість усних звернень склала   із   метою оформлення дітей у дошкільний заклад  42.

 

VІІІ. Матеріально-технічна база:

Матеріальне та фінансове забезпечення закладу дошкільної освіти гарантує місцевий бюджет. Були замінені дерев’яні вікна на металопластикові у 3 спальнях та 3 роздягальнях, зроблені внутрішні відкоси на вікнах, проведено косметичних ремонт у спальнях та роздягальнях, замінені лічильники води та електоропостачання. Зроблено ремонтні роботи ганків, частковий ремонт групових кімнат, спалень, ремонтні роботи з метою унеможливлення протікання даху будівлі закладу, пофарбована огорожа навколо закладу. Були висаджені дерева, кущі та квіти на території закладу.

Матеріально-технічна база закладу не задовільна. Наш заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою досить нові завдання.

Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.

Разом з тим слід відзначити, що продовжує бути актуальне питання     розвиток професійної компетентності педагогічних працівників  та взаємодія суспільного та родинного виховання.

Я вдячна відділу освіти, який допомагає нам у проведенні ремонтних робіт у групах та на території ЗДО, створювати затишок та комфорт для дітей.

Головним є те, що заклад дошкільної освіти прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками, партнерами.

 

 

Дякую за увагу!